marți, 1 aprilie 2008

Happy


Sunt fericita, bine dispusa sau cum s-o mai chema starea asta! :D

Azi am dormit pana tarziu, am frecat duda si seara m-am vazut cu un amic mai vechi la o narghilea si apoi cu "norocosul". Mi-a prins f bine ca am apucat sa imi iau si provizii(cuie pt plamani) si ca am lasat putin calcu' si netu deoparte.

Weekendul asta mi-a placut f tare desi nu ar fi parut. Se pare ca am facut si boacane, deci inseamna ca sunt pe calea cea buna spre nebuna de odinioara :P

Mi-e dor de vechi dar sunt nerabdatoare sa traiesc noul de acum. Vreau din ce in ce mai mult sa fie ceva cap patrat! Poate iti intra si tie in "tartareatza" si ramane intr-un colt rotunjit, intr-o colivie comuna.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Doamne de cand nu m-am mai simtit asa! E superb! Cred ca a contribuit si melodia pusa pe un anumit blog. O mare contributie as zice.

In speranta unei zile asemanatoare sau mai buna, las un articol fara nici o importanta pt cel care citeste acest blog(eu-ul din viitor)... :)

Niciun comentariu: