vineri, 18 aprilie 2008

Think positive!

E mare lucru sa inveti sa gandesti. Chiar greu as putea spune. La mine a fost un proces de durata, dar il consider asa pentru ca imi place ce am momentan in cap si perioada parcursa pana acum mi-ar fi placut sa fie mai scurta. Gresit si stiu asta. Daca nu trecem prin multe faze, cipe, experiente nu mi-ar fi ramas nimic. Asa am amintirile, placute sau nu (mai putine pentru ca vad partea buna a intamplarilor), amintiri care revin in diverse circumstante si ma invata sa reactionez.
Eu am avut un om langa mine, el mi-a fost in acelasi timp prieten, iubit, mentor, profesor, copil, frate, amant. :) poate suna aiurea dar am facut de toate cu si pentru el, si el la fel pentru mine. El e cel care m-a invatat sa deschid ochii, sa vad sursa problemei mele, sa inteleg, sa gasesc solutia, sa nu uit. A facut-o incet, cu rabdare si in diverse moduri. Il apreciez enorm pentru asta si daca ar citi acum ar fi si el mandru de mine. Are o vorba inteleapta la status de cateva luni bune: "None but ouselves can free our minds". Eram atat de diferiti si totusi atat de asemantori... Am invatat multe impreuna, am crescut si am format un "unul". Acum nu mai e nimic, doar o simpla amicitie, intretinuta cu greu din cauza preocuparilor diferite pe care ni le-am ales.
Revenind la subiect, de la acel personaj am invatat sa gandesc pozitiv, sa fiu optimista si desi probabil as avea motive sa-l urasc, sa ii port pica, uite ca il apreciez. Ce mi-a venit? Ei bine el m-a format pe mine si ajunsesem impreuna la un stadiu in care invatasem unul de la cealalt multe si vedeam ce gresim dar din cauza acelor "preocupari" care au aparut la amandoi am inchis ochii la solutii.
Acum nu vreau sa fac aceasi greseala si nici persoana de langa mine. Sper sa am rabdarea si puterea sa demonstrez multor oameni beneficiile "Think positive" si sa nu mai uit sa aplic acest "Ceva" pe care il sustin cu tarie.
Si apropo, Think positive! :)

Niciun comentariu: