luni, 21 aprilie 2008

Oficial azi e ieri si maine e azi

Da, e trecut de 00:00 si eu ma chinui sa pricep si sa modific niste proiecte ca sa le pot preda maine. Dupa prima sesiune imi amintesc ca am zis clasica vorba a studentului, de maine ma apuc de invatat. Apoi am zis ca din modulul urmator invat din prima saptamana. In anul 2 am zis ca la mijlocul semestrului incep sa invat si pana la verificari, colocvii si examene sunt doxa. Nimic nua functionat, nici ca s-a marit perioada de invatare, nici ca sesiuena s-a dublat odata cu numarul de examene, nimic. De ce nu ma pot tine de cuvant cand vine vorba de mine?
De azi, oficial ma duc la toate orele ca e ultima saptamana si tre sa aflu si eu ce si cum despre examene.
Mi-am facut ordine in camera, in viata mai putin, dar sunt pe drumul cel bun.
Urmariti versurile...

Niciun comentariu: