miercuri, 23 aprilie 2008

Copilarie

Copilaria e o perioada frumoasa, lipsita de griji in cea mai mare parte (cel putin pentru mine). Am trecut alaturi de familie prin diverse situatii mai mult sau mai putin grele sau fericite. Oricum nu constientizam nimic atunci, decat cand observam anumite stari negative la prea multi din familie. Eram copil si voiam sa ma joc...
Toti am trecut prin asta si indiferent de problemele individuale ale fiecaruia voiam sa ne jucam, sa iesim cu alti copii sa batem mingea intre blocuri, sa ne cataram pe bara de scuturat covoare, sa stam in mijlocul strazii la volei, sa stricam "palete"(rachete) si "fluturasi" de badminton, sa jucam multe altele si sa facem trasnai. Chiar era frumos, pana ne chema la masa mama. Eh, mai pierdeam ceva vreme pe afara si apoi aparea tata la geam. Era grav si urcam repede cu o scuza inventata undeva intre etajul 2 si 3 cand urcam scarile mai incet sa procesez mai bine minciunile.
Acum sunt ocupata, muncesc si invat, cateodata mai fac si voluntariat (mai rar doar pana termin cu licenta) si mi-e dor de copilarie. Ciudat sa spun asta pentru ca mi-e si dor dar sunt si stresata de copilaria altora ce-i drept.
La mine in camera se aud toti copiii care se joaca de la 12 pana se intuneca, bat mingea fix sub geamul meu, urla din toata putearea lor ca asa se diferentiaza cine e cel mai autoritar, imi mai dau cateodata si mingea in camera(et 1 e aproape de sol) si eu...incerc sa invat. Sunt rea ca ma deranjeaza dar parca eu ma bucuram altfel de copilarie. Noi daca tipam ne luam papara sau ligheane de apa de la babele de la parter, nu injuram, cel putin la varsta pe care o au piticii de sub geamul meu, nu vorbeam asa. Dar asta e, nu ai cum sa tipi la ei, sa le faci observatii ca apoi o sa faca totul in ciudta ta si parca razboaiele cu piticii tin de varsta a 3+(3/4)-a :) Oricum, e bine ca au o ocuapatie si ca fiecare din ei nu e un "Radu" care "vazuse geaca de blugi"...
In fine, noi sa fim sanatosi, ei sa se bucure de copilarie si eu sa iau examenele ca apoi ies alaturi de ei la o miutza...sau...cu colegii la o popica(parca suna mai bine).

Niciun comentariu: