sâmbătă, 12 aprilie 2008

HR e-motion

Azi am fost la o sesiune de lucru HR e-motion. Ce isi propune CROS-ul prin asta? Sa dezvolte o comunitate de practici. Detalii despre proiect se gasesc pe site-ul hremotion care este structurat oarecum ok din punctul meu de vedere pentru ca nu gasesti clar niste informatii decat in link-uri care, din fericire, sunt multe si bine pozitionate. Am plecat multumita de acolo in ideea ca nu ma asteptam sa se faca mai mult decat ce s-a facut, cunostere intre noi, dar totusi parca nu mi-am gasit locul. Dupa o discutie scurta cu o prietena de-a mea am realizat ca nu stiu daca trebuia sa ma astept doar la atat. Se intrevede un drum lung intr-o perioada plina de alte proiecte proprii si sper sa se imparta workload-ul echitabil si informatiile sa fie percepute bine de minti inca tinere in cercul acela nou format. Nu vreau sa par o naspa, cu aere, insa pentru o comunitate care se doreste a fi formata asa scurt cu o adunatura de oameni cu diverse grade de experienta e nevoie de mai mult timp. Sper totusi sa iasa pentru ca e un proiect frumos si initiat de oameni cu circumvolutiuni bine dezvoltate pe care eu ii apreciez mult.
In fine, abia astept sa vad ce va urma maine, astept provocari inalte si multe noutati, vreau sa folosim acele minunate instrumente web 2.0 de care vorbea Traian, sa invatam sa fim eficienti si productivi si in afara intalnirilor face2face.

Niciun comentariu: