luni, 14 aprilie 2008

Machiaj sau naturalete?

Fratilor sunteti culmea! Trebuia sa scriu asta ca sa ma descarc.
Dupa daramanta desprtire de acum cateva luni si recenta revenire la viata am inceput sa am grija de mine in sensul de a arata bine si in fata celor din jur. So, am revenit la machiaj, discret, dar care sa puna in evidenta ce am si io dragut, ochii. Si cum "lucrez" prin zona, nu pot sa las cearcanele native neacoperite ca parca dau mai bine fara ele. Si indiferent de stare am incercat asta zi de zi. Ei bine ieri si azi am sarit pasul machiatului cand am iesit din casa si hop comentariile: "vai dar arati cam obosita, mai dormi si tu", "ce-ai facut azi noapte ca nu arati prea bine?" si altele. Oameni buni, asa sunt eu, urata, asa ca deal with it! :) Acum nu ma iau de cei care mi-au facut observatii, unii chiar au spus-o cu cea mai buna intentie, certandu-ma prieteneste ca nu am grija de mine si le multumesc pentru asta.
Cu toate astea mi-a prins bine. Mi-am dat seama si eu cum ma priveste lumea si am descoperit o chestie misto. Cand vreau sa fiu lasata in pace sar peste cele 5 min de "boit".
Dar nu o sa imi permit asta prea des ca daca o sa fiu stearsa prea des ma dau astia afara pe motiv ca nu mai sunt o imagine buna pentru departament :))
Oricum, tot ce conteaza e cum ne simtim in pielea proprie si ca prietenii adevarati nu tin cont de aspectul fizic.
De incheiere, un link cu o vedeta care nu imi place in mod deosebit dar care machiata intr-un anume fel arata fenomenal(pe finalul filmuletului).

Niciun comentariu: