sâmbătă, 5 aprilie 2008

Sa-mi bag p*........

Asta e un gand care trece oricui prin cap cate o data pe saptamana, pe zi sau pe ora. De ce nu ne putem intelege cu totii de pe lumea asta? De ce trebuie sa existe acest "de ce"?

Eu una m-am saturat si mi-as "baga ceva" in ea de situatie, desi in juma de ora imi trece. SUnt momente in care ajunge sa fie enervant sa fii singurul din lumea asta care te intelege, sa iubesti oamenii din jur mai mult decat pe tine, sa vrei sa ii vezi pe altii fericiti si de aia sa dai tot ce ai mai bun din tine-pt ei. Eu una ma simt f singura desi am multe cunostinte, ceva oameni care se mira de cati "prieteni" am sau cat de multe stiu. Ei bine stiu un cacat, ca s-o zic pe romaneste.
Daca nu v-ati lovit de un domeniu unde se intampla sa stiu ceva nu inseamna ca-s mare carnat, daca stiu sa vb cu tine sa te fac sa te simti bine in pielea ta, chiar si pt cateva clipe, nu inseamna ca-s persoana ideala cu care ai vrea sa iti petreci restul vietii, daca sunt naturala si nu ma inhib in fata falsismelor altora nu inseamna ca-s "taranca", inculta sau in alte feluri care descriu grosolan o persoana necompatibila spiritual cu tine, daca ma doare in fund de ce zici tu inseamna ca eu am descoperit ca e mai bine sa stii sa faci din toate kkturile vietii un rahat cu crampoane si fustita scurta care sa imi anime viata de zi cu zi si sa ma amuze, daca...daca...
Sunt multe daca-uri acum in mintea mea si...sunt trista.
Acum astept...ciripitul pasarelelor ma deprima mai rau ca niciodata pentru ca nu mai e doar starea de frustrare ca nu pot dormi.

Deja mi-a trecut...o fraza desteapta: "Prietenia nu inseamna complimentare reciproca, ci complementare reciproca". Si cum viata e prea scurta sa mi-o ocup cu suparari, sper ca peste cateva ore sa fi trecut supararea si celui care a pricinuit starea mea anterioara...

Un comentariu:

Unknown spunea...

Se spune ca prietenul tuturor nu e prietenul nimanui, si in timp am realizat ca moshneagul ala batran si cu barba alba care a scos ideea asta a trecut intradevar prin viata... lumea e rea si ne condamna pentru fiecare lucru iesit din"comun" pe care il facem... dar pana la urma ce inseamna acest comun... oare in timp nu sa denaturat mai mult "comunul" asta decat cei pe care ii condamnam a fi iesiti din el?!?!

ramai asa cum eshti..lasa lumea ca e rea! e deajuns sa te placa o persoana, nu e nevoie de lumea intreaga!