miercuri, 9 aprilie 2008

Stand up cu Toma

Am fost in seara asta la show-ul lui Toma. Mi-am facut timp sa merg desi maine urmeaza sa am 2 lucrari si un proiect penibil de predat.
Oricum, a fost o seara interesanta. Dupa ce am fost putin dezamagita ca intarzia inceperea show-ului (pe mine ma rodea sa ajung acasa mai devreme sa fac proiectul) am avut o doza mica de soc/uimire/surprindere. Nici nu am cautat prea mult timp despre el pe net insa nu pot zice ca google mi-a gasit din primele pagini cele mai relevante chestii. I-am gasit site-ul care e de fapt o pagina fara nici un href. Noroc cu neuronu ca am descoperit blog-ul. Revenind, eu nu gasisem nicaieri o imagine cu el, doar impresii. Dupa ce am vazut caricaturile, toate cu un fizic similar, mi l-am imaginat un tip la vreo 30-35 ani, plinutz si foarte sec. Ei bine nu e asa. Habar n-am daca are aproape de 24 ani sau doar facea parte din show-ul lui, la prima vedere nu ii dadeam mai mult de 20-21 ani, cam 65 Kg si aproximattiv un metru si kilele lui la inaltime. Fireste asta e doar o impresie a mea, se poate sa ma insel foarte tare.
Trecand peste impresii fizice, mi-a placut show-ul. Cica publicul ar fi fost slab (neamuzat), nu am de unde sa stiu, a fost primul stand-up serios la care am mers. Eu am ras de mi-au amortit falcile si buzele atat de ciudat incat dupa aia abia putam sa vorbesc :)) E drept, are un stil aparte si nu oricine se prinde la glumele lui, dar a 2a zi cand relizezi o poanta te ia zambetul pe la servici si nu inteleg colegii ce e asa amuzant. Mie mi s-a parut tare omul, sper sa aibe succes in continuare si parte de public cu iq ridicat si simtul umorului dezvoltat, nu de alta dar nu ai nici o satisfactie daca faci o gluma buna si oamenii se prind abia cand cobori de pe scena. Recomand cu caldura show-urile lui Toma, tipul cu toast-ul (nu cu voma de balena :P), miercurea in CafeDeko de la ora 21:00.
Dupa ce am ajuns acasa m-am gandit ca la cautare ratasem o resursa si iata, succes! Toma cu un public pe placul lui.

Niciun comentariu: