joi, 1 mai 2008

Presa...

Totdeauna m-am intrebat ce fac toti oamenii aia care termina management, marketing, litere si alte profesii, care ies cu sutele pe an pe niste posturi de specialitate rare. Poate nu asa rare dar intr-o banca, de exemplu, sunt 1-2 posturi bune scoase la concurs pe an iar absolventi de finante-banci, numai din ase vreo 700/an, adunati cu cei de la RAU si alte particulare depasesc clar capacitatea de absorbtie de pe piata. Acum nu or vrea toti sa lucreze in banca dar ca idee(Si asta in Bucuresti, fara sa vorbim pe toata tara).
Legat de asta nu intelegeam ce fac cei care termina jurnalism, litere sau alte derivate. Se pare ca mi-a fost dat sa inteleg(interpretez), macar pentru unii. Noroc cu micile pamfleturi care se cheama reviste/ziare ca au si ei unde se angaja. Tudor a patit-o si mi-am amintit de cazul prietenului meu care a murit inainte de bac, la cateva saptamani dupa ce si-a luat permisul.
Un prieten a facut un fel de blog cu o poza facuta de el decedatului (ce sumbru suna :( ) pe care oricine il cunoscuse isi lasa impresii si regrete. Presa din micul orasel si-a facut mega-articol de prima pagina din asta. Autorul a decupat grosolan doar silueta din poza, a pus un negru pe fundal si cu un copy/paste de pe blog a iesit articolul. Fara nici o intrebare/rugaminte/aprobare fata de noi, fara vreo referire la blog in ziar. Pe langa asta a mai adaugat picanterii gen "viteza peste 100 Km/h" (ceea ce nu era adevarat, nici macar nu a fost la fata locului sa vb cu politia) si clasica vina "abia isi ridicase permisul de conducere".
MARLANIE! Domnilor, nu va saturati sa va usurati munca prin furt?
Eh, pe vremea aceea era in top melodia care urmeaza si, colac peste pupaza, Alejandro Sanz aduce foarte mult cu acel prieten. Unii se distrau pe ea si mie inca imi mai da o lacrima...
Gradi, fue una tortura perderte...RIP