joi, 15 mai 2008

Insomnie

De ceva vreme am o mare problema cu somnul. Azi mi-am facut curaj si am luat un somnifer. Cica isi face efectul in max o ora dar se pare ca au trecut 4 si nimic. As vrea sa dorm seara si ziua sa fiu activa sa imi vad de ale mele. Ieri din cauza somnului am ratat 2 intalniri importante. Ma simt eu iresponsabila, d'apai prietenii (nici nu vreau sa imi imaginez ce pareri au altii despre mine).
Imi prindea bine acum ceva timp, cand ma forta mereu cineva sa ma trezesc, ma duce la munca si adormeam impreuna. Acum nu as mai rezista, nu mai suport sa dorm cu nimeni. Uneori mai reusesc sa adorm ca altfel muream de atat nesomn dar acum chiar am incercat si trebuie sa fiu obosita mult prea tare sa adorm langa cineva.
Cica ar fi stresul, zic niste articole prin ziare, dar cine mai are incredere in ele cand iti zic ceva ce stii deja? Ca sa fie cu adevarat bune la ceva ar trebui sa ne informeze eficient si sa ne ajute, gen o foaie cu magnet de stres, una de oboseala. S-ar vinde ziarele si revistele mai ceva ca energizantele :) Dar atunci s-ar taia paduri mai ceva ca acum si am fi niste odihniti si nestresati intre pietre si cimenturi. Nici asa nu-i bine...mai bine luam 2 pastile...

Un comentariu:

Alexandra Florentina spunea...

Stiu cum e sa ai probleme cu somnul si sa nu ai destula vointa sa le rezolvi. Mi se intampla des sa imi reglez somnul pt o perioada de timp si sa ma trezesc de dimineata si in week-end, apoi intervine o noapte in care tre sa stau mai mult si se duce totul pe apa sambetei. Nu cred ca e problema legata neaparat de factori externi (stres,poluare etc) Mami mi-a spus ca atunci cand eram in burtica, o lasam sa adoarma tarziu si o trezeam pe la pranz. Parerea mea e ca te nasti ori matinal, ori liliac. Pacat ca a doua situatie ne dezavantajeaza la locul de munca... dar exista si ture de noapte la unele joburi:D