sâmbătă, 31 mai 2008

Situatii

De ce nu pot fi prietenii compatibili? Ne creem amici si cunostinte prin diverse cercuri, in cazul meu 4: fosti colegi de liceu(kinder friends), colegi de facultate, colegi de munca si ong-isti. Cateodata sunt ocazii sa iesi cu toti si nu stii cum sa te impaci, alteori toti uita de tine sau nu are nimeni chef. E mai usor cu prima categorie ca ne vedem doar acasa. Mai raman 3, total opuse: cei de la facultate care ba au bani, ba nu, dar mai toti lucreaza cate un part time si isi permit o distractie din cand in cand, cei de la munca care pot face ce vor in momentele cand au timp liber si ong-istii care stiu sa se distreze si cand au doar 1 leu in buzunar. De la cei din urma credeam ca am invatat sa nu ma deprim cand nu am dupa ce bea apa (desi am, ca mi-a trimis mama pachet si m-a scos din foame o saptamana), insa se pare ca am ajuns in situatia pe care nu am mai trait-o de mult, sa refuz un anumit grup pe alt motiv, sa par o naspa, doar findca imi e jena sa le spun ca nu am bani. Bine, sunt si eu mandra si nu accept imprumuturi sau alte favoruri, dar o tin tot pe a mea, prefer sa ma disrez la un anumit nivel cand mi-oi permite sa fac asta pe banii mei. Partea amuzanta ca am iesit dintr-o asemenea situatie ca fiind o mofturoasa si fitoasa :)
Plecasem de la ideea de prieteni compatibili. Mi-ar fi placut sa fiu in seara asta cu 2 grupuri dar imposibil de adunat in aceeasi camera, unii ar fi parut prea copii, altii prea fitosi. Uite ca s-a intamplat sa nu pot iesi cu nici unii pana la capat si tot din cauza mea.
Oare era mai bine sa fiu o fitzoasa care traieste pentru plimbari la mall si "fake-uri de Louis Vuitton", care trieste pe spatele baietasilor mai mult sau mai putin fraierasi care ar cumpara orice pentru o seara? Neeeh, mai bine stau in casa sambata seara si savurez un covrig plimbat 400 Km in timp ce mai scriu ceva la licenta.
Distractie placuta tuturor care iesiti in weekendul asta cu prietenii!

Niciun comentariu: