miercuri, 28 mai 2008

Cainele si pisica

Joaca de-a cainele si pisica e o chestie foarte des intalnita, oamenii se cearta la fel ca cei 2 in multe cazuri. Pisica il starneste pe caine cand il vede legat si savureaza orice clipa de chin a lui, dar si cand devine liber, ea fuge mancand pamantul. Asa si noi oamenii. Pe de alta parte si exceptiile sunt valabile. Cainele meu de la tara, Petrica, avea o ura fantastica fata de pisici dar a gasit una pe care a indragit-o nespus, a si nascut langa el, el i-a lins puii si erau ca o familie. O fi fost de la batranete, avea nevoie si el de caldura unu suflet alaturi, habar n-am, insa s-a intamplat suficient de des sa auzim de asemena cazuri. Revenind la tipologia umana, exista caractere sau firi care nu au mare lucru in comun, se cearta, se impaca, nu se intelege nimic de la cei 2 dar pana la urma iese ceva. Eu am trait-o personal. Cum naiba ajung oamenii care se cearta ca amici si se bat si nu se suporta din anumite considerente sa formeze un cuplu minunat si sa se inteleaga apoi foarte bine pe o perioada lunga de timp? Chiar nu imi explic, desi logic ar fi multe scuze, mereu finalul e ceva iesit din comun (in sens pozitiv sau negativ).
Oricum, e clar ca opusele se atrag, dar dilema e ce parti anume se accepta sa fie opuse pentru ca relatia sa fie de succes.
Dilema va continua cu povestioare, cand termin examenele :P

Niciun comentariu: