sâmbătă, 24 mai 2008

GENIAL!

Ieri aveam o stare de tot rahatul, si nu de ala turcesc. Sunt pe final cu toate, examene, proiecte, puteri. Tre sa dau totul din mine sa termin in 2 luni facultatea aia care e organizata prea de kkt pt cat de buna ar putea fi. Deschid google readear dupa o pauza de o saptamana, 300 rss-uri necitite. Citesc ceva funny si sar direct pe bedforlove. Soc! Am ramas rau in urma cu noutatile. Vama a lansat deja albumul prin sms. Intru pe site, dau sms in secunda urmatoare si imediat am codul, descarc albumul si il pun pe player, trebuia sa plec sa ma intalnesc cu colegul meu si nu rezistam fara sa-l ascult. Dupa primele minute deja fredonam, zambeam si pana am ajuns la unirii (15 min) eram alt om, zambitor, toata ziua de kakao se stersese cu buretele ca prin minune. Am ajuns acasa, ascultam Vama, m-am trezit, ascult Vama. Cartita e clar cea care mi-a sarit beculetzul de cand am ascultat-o. Erm in pasaj la Unirii si partea aceea instrumentala puternica a inceput exact cand observam conform traditiei marea de oameni. Ma simteam un om mic si neinsemnat langa multi altii, dar bucatica aia de melodie mi-a dat aripi, m-a revitalizat, mi-a indreptat spatele si mi-a ridicat capul din pamant. Eram mandra, eu ascultam vama, eu eram cea mai castigata din pasajul ala de oameni plictisiti de monotonie. Aveam un sentiment de satisfactie de nedescris si cumva simteam ca nu am platit suficient pentru ce am primit, doar starea aia de atunci a fost de milioane
Acum fug sa imi iau pachetul de la gara, mi-a trimis mama haine de nunta :) Pup playerul si ascult Vama :D
Recomand sa vi-l descarcati si voi (nu indrazniti sa mi-l cereti ca pentru 4,10 euro nu muriti si banii astia nu acopera nici macar o miime dn toata munca depusa acolo, orchestratie, voce, tot, tot, tot).

Ascultati vama si simtiti dragostea!

Niciun comentariu: