vineri, 8 februarie 2008

Nebunie de 14 Februarie

Imi place sa cumpr chestii de pe net. Nu am rabdare sa umblu prin magazine si timp imi fac rar :). Am cumparat diverse si m-am inscis la cateva newslettere. Azi am deschis mailul si un anume site m-a frapat cu o promotie. Nu vreau sa le fac reclama dar e curios cat de departe merge imaginatia unora pentru a vinde.
Cu fiecare an care trece lumea e din ce in ce mai nebuna in ce priveste acest Sf Valentin american al indragostitilor, scade numarul adeptilor zilei de Dragobete si nici nu cred ca mai stie lumea ce inseamna. Si pe langa asta, ce e cu tot acest tam-tam legat de zile ale cuplurilor, ale dragostei, abureli cu inimioare rosii, cadouri roz, chestii pufoase si moi? Nu mai sunt la moda cartile bune, cd-urile cu formatii adevarate, plimbarile in parc de mana, aniversarile simple si personale ale cuplului de 1-2-3 saptamani/luni/ani impreuna...?
Mai nou e la moda sa fim falsi, sa ne cuplam doar sa avem pe cineva de 14 feb, sau sa ne intelegem cu partenerul sa fim despartiti perioada aia ca sa nu ne dam cadouri, sa ne agitam vreo 2-3 saptamani inainte sa luam un cadou, sa vina un produs de la X firma etc. Daca e o sarbatoare a dragostei de ce i se iroseste farmecul? Oricum, mie mi se pare ca in perioada asta sunt cele mai multe furturi, violuri, accidente, ca lumea viseaza aiurea. Nu e vorba de dragoste aici, e doar media si ne lasam absorbiti.
Dragostea nu are nevoie de o zi sa fie sarbatorita(si asta au spus-o multi), ea pluteste odata cu cei 2, aluneca de la sine cand exista compatibilitate, nu e conditionata de nimic,nici de faptul de a fi impreuna...Dragostea nu are nevoie sa fie cumparata cu cadouri,it can be bought "with a coffee"...




Tu ce o sa ii iei lui/ei? Exista persoana aia careia sa ii cumperi ceva sau asta e doar o perioada in care sa ti se aminteasca la fiecare pas ca esti singur/a?

Niciun comentariu: