marți, 5 februarie 2008

Arta de a pierde timpul

Sunt diverse zicale pentru a exprima pierderea timpului intr-un mod interesant, sau nu. Paradoxul meu, al omului "fara timp" e ca am senzatia ca nu e nimeni mai talentat ca mine la categoria pierdere de timp. Cei din jur imi spun ca ma inteleg ca sunt ocupata, ca am multe de facut, chiar ca nu ar face fata sa fie in situatia mea. Guess what? Ati face! Chiar mai bine...

Oare am eu asteptari prea mari de la mine, sau de ce naiba mi se pare ca tot ce fac e nesuficient si ineficient?

Candva, cand iubeam si simteam ca primesc inapoi macar o parte din ce ofeream, era altfel. De ce iubirea ne ridica si lipsa ei ne ingroapa? Eu sunt sigurca ca atunci cand va veni acea clipa minunata, voi reveni la omul acela "spirt", eficient si dornic de nou. Pana atunci, ascult medolii...


Niciun comentariu: