joi, 7 februarie 2008

Feel the song

Melodia e deprimanta, asa sunt si eu acum. Am avut cateva zile triste, nu mi-am atins nici un obiectiv din cele stabilite cat am fost acasa... Sau sa zicem ca unul, am reusit sa ma vad cu un amic vechi, dar in rest nimic.

Si am revenit in "minunatul" Bucuresti. Prima impresie a fost de uimire; de ce e asa curat?! La gara de nord era curat, si nu mi se parea din cauza orei prea matinale. De cand am ajuns inapoi mi-a mers f bine, pana au inceput sa rapara chestiile intervenite in zilele precedente si nu am mai reusit sa ma bucur de nimic...

De ce lasam tristetile de acum 5 minute, de acum o zi, sa ne ingroape clipa asta de fericire?
Unde esti tu, dragostea mea de viata???
"Don't walk away, don't walk away, oh, when the world is burning..."

Niciun comentariu: