vineri, 15 februarie 2008

Iti multumesc...

Iti mutumesc ca existi, ca m-ai facut sa deschid ochii sa vad atatea lucruri utile, frumoase care se intampla in jurul meu, ca ai fost romantic atunci cand aveam nevoie de asta, ca am fost impreuna la munte, ca mi-ai facur surprize placute, ca mi-ai luat cadouri, ca m-ai lasat sa ies in oras fara tine, ca uneori m-ai facut sa ma simt centrul universului tau, ca mi-ai luat flori, ca inca ma mai suni cand faci ceva care m-ar putea ajuta si pe mine, pentru ca acum esti special pentru mine...

Totodata iti multumesc ca m-ai dezamagit, pt ca asa m-ai facut sa vad cate tipuri de oameni si de iubire exista, ca m-ai inselat cu o persoana pe care ai cunoscut-o prin mine, pt ca asa am vazut pana unde ajunge nesimtirea si ignoranta prietenilor, ca m-ai rugat sau m-ai lasat sa iti fac curat avand doar o matura, sa spal la lighean, p ca asa am exersat pt viata, ca am facut dragoste si sex oricand ai vrut tu asta, pt ca abia apoi am invatat si eu sa fiu in acelasi timp siropoasa, nesimtita si provocatoare si sa cer ceva cand vreau, ca m-ai lasat sa iti ingrijesc pisica cat erai plecat in calatorii, pt ca asa am descoperit cat imi plac animalele, ca ai tanjit dupa mine cand nu mai eram a ta, pt ca asa ai creeat atunci niste clipe frumoase si de neuitat, ca acum nu iti mai pasa, pt ca asa incerc sa invat si eu, cu greu, sa nu imi mai pese de tine, ca ai fost alaturi de mine in cateva clipe grele, pt ca asa pe restul am invatat sa le depasesc si singura sau alaturi de prieteni pe care i-am descoperit astfel, ca nu m-ai ajutat mereu cu rabdare si la timpul potrivit, pt ca asa am invatat sa nu depind de tine...

Odata cu toate astea sper ca m-ai iubit cu adevarat macar o parte din timpul care a trecut, ca o sa iti treaca repede si fara regrete perioada asta de "adolescenta", ca ai pastrat lucrurile noastre doar intre noi, asa cum te-am rugat de la inceputul relatiei, ca ai scapat de "ghinioane" si ca nu eram totusi eu de vina, ca vei invata din greselile pe care sper ca ai inceput sa le vezi si sa le recunosti, ca o sa ai grija de tine si de ai tai mereu, ca daca vei citi vreodata aceste randuri sa te regasesti si sa nu te deranjeze, ca vei gasi pe cineva care sa iubeasca la fel ca tine, si ca vei fi fericit...

Niciun comentariu: