vineri, 25 ianuarie 2008

Bule…Apa plata are bule. De ce? Doar e plata… Ce vremuri am ajuns….

Un Ineditorial scris prin anul 1 tot in sesiune, pt un site care se chema alternativ si publica scrieri ale anonimilor care aveau cat de cat ceva de zis. Gandindu-ma acum, nu inteleg de ce l-au publicat si pe al meu, dar fie :D. Lovindu-ma de aceeasi stare de spirit l-am gasit si ma regasesc intocmai ca atunci in el, doar locatia difera.

"Bule…Apa plata are bule. De ce? Doar e plata… Ce vremuri am ajuns….

Am acusi examene si am prins o ocazie unica. O camera intr-un apartament unde sa locuiesc o saptamana, sa invat in liniste. Nu stau pe ganduri, imi iau lucrurile din scorbura si ma mut temporar. Yee! Am scapat de broasca pentru o vreme (broasca=colega de camera...dar asta e alta poveste). E frumos, aproape de strada, vecinii par de treaba, colegii de aprtament la fel. Ma asez la masa. Neet! Ce bine! Verific mailurile...alternativ, ineditorial...parca am mai citit odata ceva de pe site-ul asta. Frumos, oare de ce am pierdut atatea? Aah, arhiva...bun...am mai gasit cateva... Citesc, citesc...ajung la ceva legat de cluburi, toalete, apa, spalat pe maini. Final care imi picteaza un zambet dureros si tragic pe fata. Eh, nenorocul lui, nu poate fi atat de rau.
Imi continui viata, socializez cu vecinii (majoritatea peste 50 ani) care se uita de parca as fi diavolul la ei in bloc, cu „baietasii" adunati de la mai multe scari care fac numai glume proaste, cu colegii care ma cam rasfata. Invat, mananc, ma spal, dorm, traiesc...
Trei zile mai tarziu stau in fata calculatorului cu o sticla de apa plata in fata. Vreau sa tastez dar nu pot ca ma mananca mana. E rosie de atata scarpinat. Ma mananca tot corpul. Am parul aspru si incalcit. Ma doare capul, stomacul. Nu pot sa invat. Crema nu are nici un efect. Pielea mi-e zbarcita de parca m-am metamorfozat in fosta locatara a apartamentului, si dansa trecuta considerabil peste 50 ani... Ce se intamplaaaa?! Unde e pielea mea normala? Ce e cu tenul meu iritat ca de adolescenta? De ce ma scarpin de parca as avea raie? Si nu pot sa nu ma gandesc la autorul articolului cu pielea de reptila, nenorocosul - in conceptia mea de atunci...se pare ca nu il mai pot considera asa pentru ca acum nu mai sunt o norocoasa. Apa asta.... Si ce putea fi mai rau de atat? Psssss! Nu! Nu acum! S-a spart teava. Se inchide de la apometru pana vine cineva sa repare. Dar cine? Si cand? La norocul ultimelor zile, in momentul asta omul acela ar putea sa pice pe scari.... Ar fi mare mirarea...?! Pun fata in palma.Gandesc...? Nu pot de asprime. Nu stiu ce si cum ma inteapa mai tare, mana, fata....

Si stau si ma uit la bulele din apa plata....Ce vremuri am ajuns..."

Niciun comentariu: