luni, 28 ianuarie 2008

Optiuni

E tarziu si abia acum am terminat un raport pentru servici. Maine alt examen si nu am citit decat introducerea in curs. M-am tampit, am ajuns sa acord prioritate altor lucruri, numai scolii nu, care, culmea, m-a adus aici.
De ce ne angajam noi din timpul facultatii? E frumos sa ai banul tau, sa nu mai ceri bani de acasa de fiecare data cand ai nevoie sa mergi la supermarket sa iti iei sampon, sa nu mai ceri mancare fiindca stii ca asa faci economii. Dar totusi, ajngem sa fim la facultate, poate la buget, poate la taxa, ideea e ca e un pas important in viata noastra, parca am tin pe cineva care este f tare(ca sa nu zic Dumnezeu, desi dupa admitere asa pare) de mana si apoi apare job-ul. Si daca nu il iei numai pentru ca ai nevie de bani, ci ca iti ofera posibiliatea sa cresti, sa inveti, adica mai tii pe cineva de mana. Si aici incepe dilema. Problema e ca niciodata nu poti tine ambele persoane de mana in acelasi timp. Dar cui dai drumul si cand?
Eu am cam lasat scoala pe ultmul plan si regret asta. Cine m-a cunoscut anul asta nu ar crede ca am fost un elev de bursa, student de 8-9 si ca abia anul asta m-au luat pandiliile. Altii cum naiba reusesc? Nu vinde nimeni reteta? Platesc :)

Oricum, acum nu ma gandesc la un posibil subiect pt examenul de maine, ci daca sa ma duc la o conferinta la hotel Hilton, in alta zi in care am examen :) E un eveniment important si parca nu m-ar deranja sa vad si eu Hilton-ul pe dinauntru :P

Am I sick??? Inconstienta e clar ca sunt...

Niciun comentariu: