marți, 22 ianuarie 2008

Tehnologie

Ce ti-e si cu tehnologia asta...

E trecut de 1 noaptea, in 6 ore am examen si nu am nici un chef de invatat. Clar pe la 5 ma crizez ca in loc sa fac caietul de probleme la alta materie, sau sa scriu acum, mai bine invatam dar na...acum cheful a iesit la plimbare pe fereastra larg deschisa sa iasa fumul de la tigara asortata cu nes. Da, cafea si tigari, doar o data in viata sunt studenta si cateva sesiuni prind si eu sa imi omor organismul cu clasicele chimicale.

Si ziceam de tehnologie, datorita ei am acum toate cursurile pe mail, seminariile scanate de la colegi, desi nu am mers la facultate tot semestrul, dar tot din cauza ei acum sunt distrasa de la invatat. Nu pot invata pe liniste si pun muzica de invatare. Am o scuza; daca tot e deschis laptopul, de ce sa nu las messu` deschis si sa nu iau pauze dese si lungi in care sa raspund celor care ma cauta? Am pierdut atatea nopti inainte de examene asa, incat nu ma mai mira deloc ignoranta si inconstienta mea. Le pic, asta e, le iau in reststanta apoi, ca pana atunci gasesc pe undeva pe net niste subiecte gata structurate. Da, tehnologia asta ma baga si ma va scoate din restanta. Dar oare chiar asa e???

Poate aflu pana in vara, poate nu, poate dupa ce termin facultatea, oricum raman cu speranta ca tot tehnologia ma va invata sa ma autodisciplinez...

2 comentarii:

Anonim spunea...

și ce ai făcut la examen?

Maisha spunea...

Eh, se ia el peste cateva luni :P