sâmbătă, 26 ianuarie 2008

Mi-am luat timp

Azi a venit un prieten la mine si cumva a vazut ca am blog :)
Si vorbeam noi de una, de alta, "stii cartea aia?", "da filmul ala?", "uite ce mi-am mai luat, vreo 10 ceasuri, dar jumate din ele merg prost pentru ca nu au baterie".
Si, la un moment dat, intr-o discutie in care credeam ca se va lua de mine cu niste argumente pe care deja le vedeam limpede in cap, imi spune ceva foarte frumos: "Blog nu am timp, uite cate ceasuri ai, ti-ai cumparat niste timp." Am ramas masca, dar alcoolul pe care il consumasem nu m-a facut sa arat asta. Chiar m-a facut sa privesc din alt unghi un aspect important al vietii mele. M-am trezit la 6 azi dimineata si ma simt fresh. Azi va fi o zi frumoasa... :P

Si tu, amicule, prietene, om drag cu care am castigat timp in seara care a trecut, daca mai treci pe aici, sper sa vezi cat de curand schimbarile alea de care vorbeai :P si...Multumesc pentru ca esti tu >:D<

2 comentarii:

Anonim spunea...

astea sunt doar cuvinte scrise după consum de alcool :))

Maisha spunea...

La ora aia deja trecuse alcoolul, cred ca era efectul plictiselii de invatat :)