luni, 2 iunie 2008

Fluturi

In noaptea asta am omorat cel putin 5 fluturi. De ce sunt atatea specii si atat de diferite? Sunt interesanti cu totii, dar totusi de ce nu exista doar fluturi care se joaca pe flori, care polenizeaza, care sunt frumos colorati si zboara in natura? Pe mine ma enerveaza fluturii de noapte, cum sunt cei pe care i-am strivit in seara asta. Maro sau gri, aspectul lor e infiorator, parca ar fi niste mini-monstri cu aripi. Mai au si acel zbor haotic, se trantesc ca tampitii de neoane si pereti si isi lasa praful speciffic peste tot. Pe mine ma ingrozeste cat de mici, urate si tampite pot fi aceste vietati. Daca unul e ametit de un val de vant facut cu un tricou de la indemana, de ce nu se anunta intre ei precum paianjenii (am auzit ca acestia au un strigat de moarte atunci cand isi simt pericolul iminent, strigat care ii avertizeaza pe semeni), de ce nu au un semnal gen "fratilor, pe mine ma agita un gigant in zona X, nu veniti ca v-o trage si voua, mie deja mi-a ametit o aripa". Da nu, ei "batman, batman", abia scapi de unul si intra pe geam altul. Nu am cum sa imi pun plasa ca asa as scapa si eu de grija si i-as proteja si pe ei.
Am cautat pe net informati despre fluturi, in general multa lume ii adora, am chiar 2 prietene care sunt innebunite dupa acesti "flushturi", ba chiar am luat si eu unul cadou uneia dintre ele, dar totusi pe astia nu-i pot suporta ca-s tampiti, vin si se zbat fix in ceafa mea, ma irita cu zgomotul si praful lor.
Sunt o criminala de fluturi, am unul strivit sub geanta, unul pe jos, altul dupa pat, altul prins intr-o cutie de la un parfum si cine mai stie cati altii prin toata camera. Tot in cautarea pe google am descoperit aici o groaza de specii, fascinante ca si coloratie, dar tot infricosatoare.
Stie careva cum scap de ei fara sa le mai intind continutul galben pe toti peretii?
(Am deja 2 post-uri consecutive dubioase si chiar de par sandilie si masochista, nu-s chiar asa :P)

Niciun comentariu: