marți, 2 iunie 2009

Viata e frumoasa

:) Tocmai am terminat de lucrat o anumita parte dintr-un proiect si e foarte ciudat ca am sentimentul asta. Ce am lucrat eu azi s-a intins pe parcursul a 7-8 ore si e echivalentul unei teme la statistica la care ai terminat calculele dar inca nu te-ai apucat de interpretari. Ma asteapta inca 2-3 ore de munca care presupune mari batai de cap insa pentru prima data dupa muuuult timp nu ma simt o bosita si abia astept sa ma intorc la cifrele alea dragute care au sens doar pentru cei 6-8 oameni care lucreaza la acest proiect.
Cred ca starea de bine mi se trage de la semnificatia zile de azi, de la faptul ca azi am facut 2 ani de cand lucrez in acelasi loc, 2 ani de cand invat, ma bucur, dau cu capul, pic, ma ridic si fac toate astea intr-un mediu cu oameni tineri si intelegatori. Imi iubesc echipa, cu bune si rele, cu defecte si calitati, pentru ca fara ei nu as fi ajuns aici azi.
Am dat deja 4 examene din semestrul asta si cu ce mai am de facut, urmatoarele 4 weekenduri sunt compromise. Dar cine a vrut la masterul ala complicat care presupune mai multa munca decat era la facultate la zi :) ? Da, eu. Nu as putea spune ca imi place in totalitate ce fac acolo, insa imi spun in fiecare zi ca materiile absurde vor trece si eu voi ramane doar cu informatiile selectate de mine, cele care imi vor folosi pe viitor. Sper sa fie asa.
Nu stiu cum fac, dar mai niciodata nu am timp. De blog se vede clar ca nu mi-am facut. Abia astept sa imi iau un mini-pc sau un super telefon care sa imi permita sa fructific ideile care vin cand merg pe strada, cand astept pe cineva sau cand sunt pe drumuri. E o enigma pentru mine cum acum un an si ceva imi gaseam timp de toate...ce-i drept nu prea aveam viata personala. Acum am, si se pare ca dorinta umana de a avea pe cineva alaturi, de a primi si dedica timp ne face sa lasam treptat anumite obiceiuri. Urat din partea mea ca om, urat fata de mine. Din cand in cand am deschis pagina asta, am scris un titlu, o propozitie si apoi am dat save..."lasa ca scriu mai tarziu, acum a sunat cutare sa ii trimit documentul ala".
Eh, sunt aeriana...azi imi propun pentru a nu stiu cat-a oara sa revin, sa mai scriu gandurile alea de peste zi.
For you my sweet...



Koop - Koop Islands Blues

Niciun comentariu: