vineri, 5 iunie 2009

Nesimtirea la putere

Din ciclul "sunt plina de spume in urma intamplarilor de azi"...
Nu inteleg de ce unii oameni sunt atat de nesimtiti. Azi m-am lovit de diverse situatii, parca voia cineva sa iau doza full intr-o singura zi.
Una din situatii e clasica. Nu am masina, n-as avea bani acum nici sa o intretin, deci nu ma plang de asta, si merg cu ce apuc, rapid sa fie. Drumul meu clasic presupune sa schimb 2 tramvaie si 2 linii de metrou. Nu cred ca exista zi in care sa nu ma fi imbrancit cineva sau sa se inghesuie langa mine, dar azi m-a scos din pepeni o muiere de vreo 120 kile cu mustata, care avea ca anexe 2 plozi sictiriti.
Cand intri langa usa in tramvai suporti ca un amarat soarele, picioarele iti sunt inghesuite de bucla aia de la usa si mai esti si intrebat de vreo 5 daca cobori la prima. Ei bine, azi cobor la prima sa fac loc unui tip, amabil ce-i drept, si ma trezesc cu cireada aia de femeie ca isi ingheasa copiii de vreo 10 si 14 ani in locul meu, si-asa stramt. Am urcat totusi inaintea ei si mai-mai sa imi tranteasca o buca. Ma bucur enorm ca nu a facut asta ca muream acolo asfixiata. Nu vreau sa par fitoasa, ingamfata sau in alte feluri, dar da-o-n mama ei de treaba, cu mustata aia ii facea concurenta prietenului meu cand nu se rade o saptamana. Cand s-a strambat la mine am crezut ca e masina de rebu langa mine si ma confunda cu un trotuar nematurat. Ah, in tramvai urcase odata cu mine o femeie cu un carut si inca un pici de vreo 4 ani. Dupa ce s-a urcat vaca, la a 2-a statie trebuia sa cobor si ghici ce mi-a zis cand am rugat-o sa imi faca loc...Ei bine sa astept domle ca imi face loc in statie ca acum nu e loc de carut. Sarmana si-a inghesuit carutul sa incerce sa imi faca loc...cireada ordinara de grasime...cum sa dea vina pe o femeie cu bebe mic ca nu ai loc de ea? Pun pariu ca ea cand era insarcinata sau cu plodul mic matura cu mustata oamenii de pe scaune ca sa isi exercite ea dreptul la scaunele alea speciale. Eh, noroc cu bunul simt al tinerilor din tramvai ca i-au facut loc sa nu mai incurce. Vorbeste lumea ca tinerii sunt golani si nesimtiti, dar ponderea alora de la care se presupune ca au invatat tinerii e mai mare.
Al 2-lea caz e din tabara cealalta, de tanar golan si nesimtit, sau chiar de mai multi, daca ii iau in considerare si pe aia de la coltul blocului care grohaiau comentarii libidinoase dupa ce am trecut de ei. Dar lor ce sa le faci, daca invata de la specimene precum cel de mai sus, sau doar pleaca urechea mai mult la golania din fata blocului decat la spusele unei mame de treaba si cu bun simt? Nimic. Te poti gandi doar ca si-o vor lua "in freza" candva de la viata si vor invata sa fie oameni.
Eh, acestea fiind scrise, las aici nervii cu care am ajuns acasa si pana se va fi terminat clipul urmator, voi fi lapte si miere.

Niciun comentariu: