luni, 3 mai 2010

O groaza de idei pierdute

In fiecare zi, daca sunt in miscare, am o idee sau un gand, mai mult sau mai putin idiot. Cand ajung la un calculator, si am timp sa stau sa scriu, puf! totul dispare! Cand ajung la calculator si nu pot scrie pt ca ma vede colega de birou, sau pentru ca am orice alta treaba importanta, ma macina acelasi gand pe care mi-l expun in minte mereu cu alte argumente si mereu sub o alta forma. Oare asta inseamna ca sunt nebuna? Am avut uneori ganduri care m-au napadit in mijloace de transport in comun, cand ii trimiteam mesaje baiatului meu, si mi-am dat seama ca scriu o intreaga poveste intr-un mms. Atunci mi-a venit ideea, imi trebuie un telefon cu tastatura qwerty care sa imi permita sa scriu aici cand sunt in miscare. Acum astept o ocazie buna sa imi iau unul, iar intre timp strang fondurile necesare.
Pana atunci, ma retrag in pat, cu o mare si ciudata durere de cap si cu o compresa pe ochiul umflat (scriu mai tarziu de ce) si cu ideile care se vor irosi si azi.

Niciun comentariu: