vineri, 4 iulie 2008

Emotii din trecut

Mai am un hop, licenta de terminat si sustinut si cu cateva ore inainte de ultima zi de inscrieri nu am nici macar poza de diploma. In cautarea uneia acceptabile am ajuns prin trecut. Aminitiri de pe tot parcursul liceului m-au facut sa rad de ce fata avea fiecare. Am tinut-o asa pana la cele de la festivitatea de absolvire si banchet. Acolo eram frumosi dar tristi, cu doliu, dar totusi asa frumosi si uniti. Mi-e dor de zilele alea. Imi era frica de nimicul ala de BAC iar acum am trecut de atatea examene grele si ma impiedic de un program care nu imi iese cum vreau eu. Sper sa fie licenta asa usoara cum mi se pare mie acum, mai ales dupa ce o sa o termin in seara asta ( ingras porcul in ajun :D ).
As posta o poza de grup aici insa daca as vedea-o mai des nu ar mai avea acelasi farmec. Mi-am revazut diriga in acele poze, colegii din clanul nebunilor, robele cu galben, diplomele facute sul si legate cu panglica subtire, tot galbena...ce vremuri...Daca ar sti colegii cu cat drag am stat sa le printam si sa le legam oare s-ar duce acasa sa le caute? :P
Degaba zic unii ca nu se compara facultatea cu liceul, se compara, eu am invatat multe lucruri de viata in perioada aia "lipsita de griji" cum ii mai zicem uneori.
Dar lasand amintirile la o parte, acum am licenta ca o poarta spre inainte. Viata vezi ca vin sa ma afirm si eu! :P

Niciun comentariu: